Skip to content

etnies

My Account

Help Center

Contact Us: (877) 838-6437

Online Store Customer Service
Toll free#: (877) 838-6437
Local#: (949) 900-2772
Monday to Friday, 9am - 5pm PDT
More ways to contact us »
Region setting: US

Cart: 0 item(s)

Your Cart

0 item(s) in your cart.

Subtotal: $0.00 Checkout

Features

« Prev - The Young & The Restless Tour! | New Artist & Contest! The Red Jumpsuit Apparatus! - Next »

Sheck In New York Times Article!

Sep 21 2006 / Thursday

scheck school

Check out this NY Times article on skaters and schooling. Of course, Mr. Sheckler is all up in it!


163 Comments Sheck In New York Times Article!

  1. nice.. skatepark looks sick!

    Mike C
    Posted: 8 years ago,
  2. i agree w/ u all the way

    skylar
    Posted: 8 years ago,
  3. Ryan sheckler has the best skatepark and is the best skater

    Sam
    Posted: 8 years ago,
  4. Ryan Rocks, skool sucks lol i read tht article sounds like me in some respects when leaving homework til last minute.I Love Ryan!!!

    LRS
    Posted: 8 years ago,
  5. yeahhhhh Shecklerrrrr

    she
    Posted: 8 years ago,
  6. Dude I know that skateboardings sick, but like you have to go to school!

    Skaterhotti
    Posted: 8 years ago,
  7. Ryan you are frieki'n sweet Ilove you man. But school still sucks!!!

    monkeysk8er
    Posted: 8 years ago,
  8. ryan sucks balls!!!

    monkeysk8er
    Posted: 8 years ago,
  9. u suck balls monkey loser face.

    uh huh and ryan is the hottest thing to ever walk this planet... im not exagerating

    me
    Posted: 8 years ago,
  10. screw you me

    monkeysk8er
    Posted: 8 years ago,
  11. o.k. ryan is pretty awesome p.s. sorry me and sorry ryan

    monkeysk8er
    Posted: 8 years ago,
  12. screw monkeys I HATE MONKEYS!!!

    monkeysk8er
    Posted: 8 years ago,
  13. TRTRTRTRTR

    TRTTRTR
    Posted: 8 years ago,
  14. Since I cannot buy the magazine, then somebody needs to record the ineterview and make a webpage out of it and then post the URL on here so I can read it.

    DeaneRenata
    Posted: 8 years ago,
  15. Wait..wait..nevermind, its an article not an interveiw.

    My brian is in the rice I'm eating. Sorry.

    Chicken brains.

    DeaneRenata
    Posted: 8 years ago,
  16. *brain

    DeaneRenata
    Posted: 8 years ago,
  17. yeah school is gay, i have my final exams in a month that im tryin to study for, aswell as tryin to fit in skating and work. can't wait till its over.

    K-LEEP
    Posted: 8 years ago,
  18. you have school,work and skating.. ye.. i geuss yur right you need to devote soemt ime time into skating especially u.. u need ALOT of practice on yur tic-tacs hahaah!

    Mike C
    Posted: 8 years ago,
  19. nice skatepark... school sucks!!!

    maddmaxx
    Posted: 8 years ago,
  20. Mike C you need to relax.
    Seriously.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  21. suck my dick mike C_unt

    p.s F u BrINk

    MuSkA BeAtS 1212
    Posted: 8 years ago,
  22. wussup K-LEEP
    we have to go skating soon

    Luke
    Posted: 8 years ago,
  23. just postin up my sponno vid everywhere

    http://www.youtube.com/watch?v=MACfbJJUL4Q
    hook me up brink

    Luke
    Posted: 8 years ago,
  24. fuck that sw flip down exhibition 8 was nice,
    what song was that?

    K-LEEP
    Posted: 8 years ago,
  25. I love you my darling K-LEEP.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  26. don't know i didn't edit it, sounds like shaft though

    Luke
    Posted: 8 years ago,
  27. wtf MIke C i think u have to devote some time to school work, u can't spell for shit

    K-LEEP
    Posted: 8 years ago,
  28. luke if thas really you then u rock

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  29. no luke sucks at sk8ing fucking retard

    K-LEEP
    Posted: 8 years ago,
  30. Hm... I'm bored...
    Who's Luke?

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  31. man there are some crazy hammers in that vid
    props to Luke thats a sweet vid

    Bill Clinton
    Posted: 8 years ago,
  32. yeah i agree there were some good hammers, i like to call them pounders though.
    i made a short vid of myself just cos luke did. its full of pounders like a fs board down el torro
    its me i really promise.
    go to

    www.thepounder.com
    post some of ur vids so i can get an idea of how good u have to be to get sponsored.
    cheers Jeremy from Canada hoser

    Jeremy
    Posted: 8 years ago,
  33. shut the HELL UP JEREMY

    Bill Clinton
    Posted: 8 years ago,
  34. i agree shut ur fucken trap jeremy

    Ronald Raegan
    Posted: 8 years ago,
  35. jeremy licks dirty cunts

    George W. Bush
    Posted: 8 years ago,
  36. hey Hoser yeah u Jeremy, how does it feel to be an outcast?

    Sadaam Hussien
    Posted: 8 years ago,
  37. Jeremy sucks cocks 4 pleasure

    Osama Bin Laden
    Posted: 8 years ago,
  38. i hate u with a passion Jeremy

    Ryan Sheckler
    Posted: 8 years ago,
  39. ur movie sucks jeremy

    Chuck Norris
    Posted: 8 years ago,
  40. choa lin sung yon dick Jeremy

    Jackie Chan
    Posted: 8 years ago,
  41. el jeremy es un maricon

    Emilio Servantes
    Posted: 8 years ago,
  42. balls balls!!!! balls !!! balls !!!!! suck!!!!! my balls!!!!!!! jermey!!!!!!! balls balls!!!!!!! balls!!! suck !!!!! my!!!! balls!!!!!!! jeremy!!!!!!!!!!suck!!!!!!balls!!!!!!! my!!!!!balls!!!!!!balls!!!!!!my!!!!!!!!!!!

    John Howard
    Posted: 8 years ago,
  43. jeremy takes it up the corn hole

    Tony Blair
    Posted: 8 years ago,
  44. Now we need Kevin Costner and Adam West to get on here and then we'll be fine.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  45. Jeremy is gayy
    he likkes to eat hay
    he pulls on his dick
    whacks it with a stick
    fingers his asshole
    and cums in.......?

    who can extend my poem?

    Brink
    Posted: 8 years ago,
  46. WhOo HoTtIe!! RyAn SoO AwEsOmE AnD HoTt!! BeSt Sk8r EvEr!!
    -MeLiNDa

    MeLiNdA
    Posted: 8 years ago,
  47. ryan you are a best skate of the world!!!

    knut
    Posted: 8 years ago,
  48. dude i didtn even write that but w.e u ppl cana think that idont even have a movie thas wut r u ppl talking about

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  49. OMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMG

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  50. ryan sucks a**

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  51. i love mice

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  52. && ryan is hot

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  53. is anybody related to michael jackson???

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  54. 0mGz l!k3 ry4n izZ s0o Hot

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  55. ryannn doo mee!

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  56. i love everyone,except for everyone

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  57. ok well i gg2gg to the mall with ma girlfriends
    peacee doggiesss;;

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  58. school is hard enough even if u arent spnsored

    allen
    Posted: 8 years ago,
  59. Sheklair u faggot. I sleep with ur mom last night.

    kiefer
    Posted: 8 years ago,
  60. i also banged ur grandma

    kiefer
    Posted: 8 years ago,
  61. hhaa

    bum
    Posted: 8 years ago,
  62. ryan suks balls this is to him: go suck a fucking dick sheckler!

    :-) :-) 8-0

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  63. haha......... seriously take my advice and suck a fucking dick bithch hahahahahahahahahaha

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  64. i mean bitch hahahahahahahahahahahah

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  65. i love myself.......yaaaayyy........fuckit

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  66. no one likes me

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  67. fuck it

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  68. afadfadf are you a guy?
    If so, I love you too.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  69. Mike C is a faggot

    NIXON
    Posted: 8 years ago,
  70. to everyone: WHAT

    bum
    Posted: 8 years ago,
  71. why the fuck would you support nixon?

    wtf spike
    Posted: 8 years ago,
  72. thats a effin sick park man!!!!

    PuNkD Sk8er
    Posted: 8 years ago,
  73. PuNkD Sk8er
    you sound hot hahaaha..

    someone
    Posted: 8 years ago,
  74. sk8erchik777 ur soooo cute right i wanna marry u and am a guy and im a virgin..........will u make me......not a virgin?

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  75. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyy im a virgin wwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-(

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  76. WE ALL HAVE LICE

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  77. im a girl and i skate. its so awsome! some of my friends think its dumb but its cool. like email me sometime sheck. your so hot. when im scared to go off a ramp my friends say do it for ryan or sheck. lol! bye cutie!!

    masha
    Posted: 8 years ago,
  78. y did dr.phill just fuck up the surver?

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  79. shutup moron sheclerks a hottie and hes way better then u'd ever be!! so you suck afadfadf cause yo so damn ugly the doctor slapped yor mamma for that!!!!!!!!! so get a life dork!!!!!!!!!!!!!!

    masha
    Posted: 8 years ago,
  80. Sorry afdfadf, I'm marrying K-LEEP and having a gay baby with him. :(

    But I still love you.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  81. nixon is gangsta and thats why i support them

    NIXON
    Posted: 8 years ago,
  82. 'im a virgin will u make not a virgin'

    thats a mad pick up line afadfadf, u must pull all the ladies

    K-LEEP
    Posted: 8 years ago,
  83. just remeber afadfadf "cyber sex" isn't cool

    NIXON
    Posted: 8 years ago,
  84. Yeah, I hear "cyber sex" sucks. If I wanted to have sex I woulda done it in person, not on the comp.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  85. slut alert

    NIXON
    Posted: 8 years ago,
  86. pshh

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  87. Nuh uh!
    I'm still a virgin and proud of it.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  88. ha this is supposed to be comments its
    like a dam chat line thingy;;

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  89. this world rocks

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  90. corse ur still a virgin sk8rchik77

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  91. dr.phil will u go out with me? i love a man with a bald head

    dr. evil
    Posted: 8 years ago,
  92. Hey now.
    Don't be hatin'
    I'm only 16 of course I'm a virgin.
    Hell I've never tried alcohol or and of that shit you smoke or snort. That's shit is nasty!

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  93. lmao haha no

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  94. sk8rchik777
    well thats good?

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  95. cum on texas cowboy

    dr. evil
    Posted: 8 years ago,
  96. hah uhh

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  97. Yeah!
    You should be proud that I don't have to go on your stupid ass shown and have you help me with my problems while it's on air.

    I would go to Oprah anyways.
    But your show is as funny as fuck when there's fat people on there trying to lose weight and you tell them to fill their closets with skinny peoples clothes. I laugh at that every time.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  98. hha thats greatt

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  99. Yep.

    Hey Dr. Evil, where's Mini Me?
    He better not be humping the ray gun again. God damn him.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  100. u know what else is great, texas honey licked clean right off your body

    dr. evil
    Posted: 8 years ago,
  101. You obsessed bitch! ^^^^

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  102. mini me is good for the occasional blow job, but i usually lock him away in the dungeon

    dr. evil
    Posted: 8 years ago,
  103. mini me sucks a**

    i like adore mice
    Posted: 8 years ago,
  104. he sure does, and his good at it.......he swallows

    dr. evil
    Posted: 8 years ago,
  105. lol haa

    i like adore mice
    Posted: 8 years ago,
  106. dr.phil i probly need to go to ur show, i promise it won't be a repeat of the jerry springer show

    dr. evil
    Posted: 8 years ago,
  107. Wow! I guess Mini Me is easily manipulated.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  108. ha whatt?

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  109. yeah i cum form a dark past......i smoke weed n shit

    dr. evil
    Posted: 8 years ago,
  110. What about cum?

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  111. ahah

    dr.phil
    Posted: 8 years ago,
  112. WHO DOESNT LIKE MICE HEREE???>>>

    micelover
    Posted: 8 years ago,
  113. i love miceeeeeeeeeeeeeee

    micelover
    Posted: 8 years ago,
  114. You're fucking insane. ^^^

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  115. lmaoa naa im only crazy for u biotttthcchh ha jk

    micelover
    Posted: 8 years ago,
  116. i wnna own a mouse farm and train the mice for the army and me and the mice shall rule the frigin worlddd

    micelover
    Posted: 8 years ago,
  117. Yeah, so is Logan and Jeremy and afadfadf

    I love you all
    and you too Big G and K-LEEP

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  118. I LOVE sk8rchik777!!!

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  119. sheckler rox

    matt
    Posted: 8 years ago,
  120. sorry sk8rchik777 u love to many people now
    i hate u

    K-LEEP
    Posted: 8 years ago,
  121. *gasp*!!!!!!
    NOOOOOOOO!!!!!!
    I DONT LOVE ANYONE ELSE BUT K-LEEP!
    ITS THE HONEST TO GOD TRUTH!
    NO K-LEEP COME BACK TO ME!!

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  122. sk8erchik777 i love you sooooooooooo much will u marry me k-leep hates u know so its just u and me

    afadfadf
    Posted: 8 years ago,
  123. Well, it's a fight between you and Logan.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  124. i could have swore this article was about sheck. not about sex fucking idiots

    Mike C
    Posted: 8 years ago,
  125. well sed Mike C ,i agree this is about Ryan not sex or hu's marryin hu.

    LRS
    Posted: 8 years ago,
  126. shut up,its funny,and it makes ppl happy

    Big G
    Posted: 8 years ago,
  127. haha yea

    dangielle
    Posted: 8 years ago,
  128. i dont love sk8rchik someones just being a poser

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  129. what r u talkin about, ur the the poser, u think ur the only jeremy on this site

    K-LEEP
    Posted: 8 years ago,
  130. we all love jeremyyy

    guy
    Posted: 8 years ago,
  131. including mr watson

    guy
    Posted: 8 years ago,
  132. Um....
    No....
    They all love me. Haven't you read what people are saying?

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  133. and every gay guyy

    guy
    Posted: 8 years ago,
  134. hah i no but wutever

    guy
    Posted: 8 years ago,
  135. jeremy sucks balls!!!!! hahahahahahaha SCREW YOU JEREMY!!!!!!!!!

    monkeysk8er
    Posted: 8 years ago,
  136. lmaoo ya he does

    haha
    Posted: 8 years ago,
  137. dont be hatin jeremy eveeryonee!!

    giiirrl
    Posted: 8 years ago,
  138. nah, this shit is funny
    fuck u jeremy u motherfuken piece of fucken shit fucken

    K-LEEP
    Posted: 8 years ago,
  139. lol aw sadd;;
    am i the only person who doesnt
    call jeremy names and shit haha

    giiirrl
    Posted: 8 years ago,
  140. You just wish you're as loved as me.
    See look, Jeremy even says he loves me.
    Right Jeremy?

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  141. nah sorry i dont love u thank................. u giiirl for being one nice person

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  142. lol np

    giiirrl
    Posted: 8 years ago,
  143. do u sk8 giiirrl??

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  144. yeea

    giiirrl
    Posted: 8 years ago,
  145. omg! dosen't anyone besides Mike C stick to the topic?

    braceface
    Posted: 8 years ago,
  146. Nope.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  147. lol nope

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  148. Shut the fuck up Jeremy and leave.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  149. fuck u sk8rchik fucking fatass cow

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  150. Oh my fucking god, jeremy!!
    Get laid.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  151. i do get laid everynight ........itz awesome

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  152. Yeah by your dad.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,
  153. lol be nice now.

    giiirrl
    Posted: 8 years ago,
  154. giiirrl, sk8rchik is being nice by telling the truth. i love my father very much, so much that i would love to have an imbreaded child with him. too bad guys cant get pregnant

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  155. mhmm i didnt write that some body just being a poser

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  156. lol okk

    giiirrl
    Posted: 8 years ago,
  157. stop stealing my god damn name
    i like getting laid by my dad

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  158. didnt write thay either

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  159. i did too write that
    stop stealing my name
    im gay ok?
    so just except it

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  160. dint write that

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  161. omfg. you guys no one gives a fucking shit! stop stealing other peoples names. i agree with all the other ppl sayin that you should STICK TO THE TOPIC. stop saying shit about other ppl. NO ONE GIVES A FLYING FUCK IF UR GAY OR WHO LOVES WHO OR WHO WANTS TO MARRY WHO. NO ONE CARES!

    OOOSNAPPPP...
    Posted: 8 years ago,
  162. shut the fuck up oosnap u fucking bitch go shove a watermelon up ur vagina

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  163. hahaha!
    There that would affend someone. Nice comeback. No joke.

    sk8rchik777
    Posted: 8 years ago,

We're sorry commenting is disabled.


Tracking