The New Fall Apparel Collection Just Arrived - Shop Now I get it! Thanks!

Skip to content

etnies

My Account

Help Center

Contact Us: (877) 838-6437

Online Store Customer Service
Toll free#: (877) 838-6437
Local#: (949) 900-2772
Monday to Friday, 9am - 5pm PDT
More ways to contact us »
Region setting: US

Cart: 0 item(s)

Your Cart

0 item(s) in your cart.

Subtotal: $0.00 Checkout

Features

« Prev - Sheck Blog! | Brett Simpson Wins In HB - Next »

Indoor Golf With Creager!

Mar 27 2006 / Monday

ronnie 16Ronnie handles a 16 set

Golf course or no golf course, sometimes you just gotta get your game on. Just like with his skating, Ronnie Creager is taking golf to the next level...

ronnie dogDouble dog chip


22 Comments Indoor Golf With Creager!

  1. firt again sheckler is the best

    ryan sheckler is tight
    Posted: 8 years ago,
  2. FIRST (sorry)

    ryan sheckler is tight
    Posted: 8 years ago,
  3. hey love golf but dont play it

    guisborough sk8r boy
    Posted: 8 years ago,
  4. #4

    jeremy
    Posted: 8 years ago,
  5. nice crib, ronnie! its so clean and neat! yeah, you must definitely have a housekeeper hehe

    aimee
    Posted: 8 years ago,
  6. nice...damn, dude... join the tour bro!

    Kane
    Posted: 8 years ago,
  7. hahaha watch the dogs its funny how they turn their heads to watch the ball hehe

    candace
    Posted: 8 years ago,
  8. Wow! Thats preety Damn amazing eh? But Shecky's Still better then him...lol

    ppeace - mike a.k.a sheclers 1# fan!

    Mike
    Posted: 8 years ago,
  9. that black dog is pretty big,
    how big is its dick?

    Dog Lover
    Posted: 8 years ago,
  10. Please Rain Stop.. Please.

    ronnie
    Posted: 8 years ago,
  11. DUDES CAN"T U SEE HOW SDTUPID YOU ARE??
    INSTEAD OF EXPRESSING YOUR FEELINGS ABOUT SHECKLER BE ON THE FKIN TOPIC!
    CAN'T YOU ALL SEE YOU ARE BEING REALLY STUPID?!

    reska
    Posted: 8 years ago,
  12. Holy! nice shot

    Francisco Lima
    Posted: 8 years ago,
  13. haha agreed, dogs heads are funny :-)

    casper
    Posted: 8 years ago,
  14. that is pretty much the coolest thing ivented [golf indoors] besides the snowboard that is.

    Julez
    Posted: 8 years ago,
  15. snowboarding sucks

    joe
    Posted: 8 years ago,
  16. proud to introduce the first white tiger woods.

    yo
    Posted: 8 years ago,
  17. haha looks like a sk8er/golfer crossover career might be in the works for ronnie.

    Luke
    Posted: 8 years ago,
  18. Yeah, those PGA dudes make some mad bank homie.

    Bry Wesley
    Posted: 8 years ago,
  19. if i was standing at the top of those stairs holding that camera i would've been afraid of getting hit in the nuts.

    corey woods
    Posted: 8 years ago,
  20. omg skateboarders like ryan sheckler golfing,
    it is really starting to freak me out. I know he
    is really, really, Hott But golf why not
    hocky. i guess he loves playing with his balls.
    I like golf but seenig him do it is kinda out
    of this world.

    Melanie
    Posted: 8 years ago,
  21. I loooooooooooooooooooooooooooooove Ryan Sheckler
    I am his #1 fan so admit it your not and i am yeyya biaches!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    Melanie
    Posted: 8 years ago,
  22. cool you can see his skateboard in the back

    SkaterForLife
    Posted: 8 years ago,

We're sorry commenting is disabled.


Tracking